Queridas familias,
Neste curso tan só o material de educación infantil será xestionado polo colexio e a ANPA, sendo o custo o seguinte:
- Socios ANPA: 40€/alumn@
- Non Socios: 45€/alumn@
A xestión de este material realízase do seguinte modo: o colexio encárgase de mercar o material necesario durante todo o curso e repartilo entre @s nen@s; e a ANPA xestiona a recadación das cotas e o pago das facturas das compras realizadas polo colexio.
Se algunha familia prefire xestionar directamente a compra do material, e non facelo a través do colexio/ANPA, debe porse en contacto o antes posible coa titora, que lle facilitará o listado de material a mercar. Lembramos que, de facelo así, durante o transcurso do curso tamén será necesario que a propia familia vaia adquirindo o material necesario segundo as necesidades de cada momento. De optar por esta vía debe facerse o antes posible xa que neste momento @s nen@s xa están utilizando o material mercado polo colexio.
A cota para ser socio da ANPA durante este curso é de 20€/familia.
Agradecemos que o pago da cota de material se realice xunto co da cota da ANPA, para que os pagos poidan verificarse de xeito adecuado.
O prazo para realizar o pago da cota da ANPA e a cota de material rematou o 30 de setembro, ampliamos dito prazo ata o 15 de outubro.
O número de conta para facer os pagos é o seguinte:
ES59 2080 5452 6430 4012 0761
Ante calquera outra cuestión ou suxerencia non dubidedes en porvos en contacto con nós a través do teléfono ou e-mail.
Pedimos a colaboración das familias, xa que para poder seguir desenvolvendo estas actividades é imprescindible contar cun número de socios suficientes e das súas aportacións, coas cales cubriránse ademais dos seus custos directos os custos fixos da asociación (gastos bancarios, seguro de responsabilidade civil, factura telefonía, material de oficina, etc.).