Saltar ao contido principal

ABERTO O PRAZO PARA A INSCRICIÓN NAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 21/22

 Ola familias!

Este ano, e dado o escenario actual, continúan as restriccións pola COVID-19, pero gracias ao esforzo dos proveedores e á boa disposición da Dirección do colexio, logramos poñer a disposición de todas as familias unha gran variedade de actividades extraescolares.

O prazo para as inscricións comezará hoxe, día 22 ata o 28 de setembro.

As solicitudes de inscrición faranse a través do formulario adxunto, depositándoo cuberto na caixa de correo da ANPA, ou ben enviándoo por correo electrónico ou Whatsapp, a excepción da actividade de Piscina, que debe ser feita a través do correspondente formulario emitido polo concello e que, unha vez cumplimentado debe entregarse nas instalación da piscina de Mos.

A prioridade fixarase en función da orde de inscrición.

Esperamos comunicarvos qué actividades se poderán realizar o 29 de setembro, nunha lista provisional de alumnos por extraescolar e definitiva o 1 de Octubre.

Máis abaixo podedes atopar as actividades extraescolares dispoñibles con toda a información, así mesmo, achegámosvos un resumo nun cadro cos horarios.

A maiores realizarase a actividade de piscina os martes de 16:30 a 17:15 h, como xa informamos anteriormente. A actividade terá lugar no pavillón Óscar Pereiro e a inscrición farase directamente alí.

A cota establecida para as actividades extraescolares no curso 2021-22 de 55 min. semanales é de 15€ para os socios da ANPA e 17€ para os non socios (sen material) (excepto robótica que serán 20€ para os socios e 22€ para os non socios). Balonmán, baloncesto e fútbol sala son de balde.

Antes de acudir ás actividades, os pais deberán remitir á ANPA unha declaración responsable conforme o neno/a non acudirá ás actividades con síntomas compatibles coa COVID-19. Esta declaración poderase descargar desde o blog da ANPA. Una vez descargada e firmada poderá depositarse na caixa de correo da ANPA, enviala por correo electrónico o Whatsapp. 

Igual que nos anos anteriores, o colexio pídenos que, durante o transcurso de cada unha das actividades, un pai ou nai permaneza no centro facéndose cargo da mesma. A presenza deste/a nai/pai requírese para:

  • Verificar que a actividade transcorre con normalidade

  • Colaborar co monitor ante posibles urxencias (polo que debe estar localizable por este).

  • Verificar que todas/os as/os nenas/os son recollidos pola súa familia.

  • Cando a actividade o requira, abrir e pechar o pabellón.

Ante calquera anomalía, urxencia, nena/o sen recoller, etc. a/o nai/pai responsable deberá, en primeira instancia, informar ó mestre de garda, para que este tome as medidas oportunas segundo o caso e, en segunda instancia, informar tamén a directiva da ANPA.

Ao cerrar as listas faremos un cuadrante indicando que día lle toca a cada un. En ningún caso se realizarán as actividades sen dita asistencia.

As actividades darán comezo o vindeiro luns 4 de outubro.

EXTRAESCOLARES 21/22

FOLLA DE INSCRICIÓN

DECLARACIÓN RESPONSABLE 

FOLLA INSCRICIÓN BALONCESTO-BALONMANO-FÚTBOL SALA 

PROTOCOLO EXTRAESCOLARES 21/22 


Publicacións populares deste blog

INSCRICIÓN COMEDOR CURSO 2025/26

  Queridas familias, Ábrese o prazo para a reserva de praza para os usuarios do Comedor do vindeiro curso 2025/2026. Os alumnos que precisen praza deben formalizar a súa reserva a través do formulario online que se facilita na ligazón que se atopa ao final desta páxina  dentro do prazo que comeza o 15 de xuño de e remata o 30 de xuño de 2025 . As solicitudes que se reciban antes ou despois deste prazo serán descartadas. Este ano houbo os problemas de aforo. Polo tanto, no caso de recibir un número de inscricións excesivo, aplicaránse os mesmos criterios de admisión que se dispuxeron nos cursos anteriores e que se explicaron en entradas previas neste blog. Ademais, se ao longo do curso se detecta un uso deshonesto por parte dos usuarios, procederase a dar de baixa ese servizo, pois estaría ocupando un lugar que outra persoa podería necesitar. GUÍA DE USO DO COMEDOR As  normas e procedementos  que rixen o uso e disfrute deste servizo poden descargarse a continuación. R...

INSCRICIÓN AULA MADRUGA E COMEDOR FÓRA DE PRAZO

As familias que queiran inscribir aos seus fillos/as no comedor ou na aula madruga unha vez rematado o prazo de inscrición, deberán cubrir os seguintes documentos e envialos por correo electrónico ás empresas que prestan o servizo  e á escola ( ceip.mestre.valverde@edu.xunta.gal ) Formulario de inscrición PLAN MADRUGA orecreoanimacion.galicia@gmail.com Formulario de inscrición COMEDOR adrimialfood@gmail.com

SOCIOS ANPA CURSO 2025/26 - PRAZO DO 15 DE XUÑO ATA O 30 DE SETEMBRO

  Queridas familias, Ábrese o prazo para o pago da cota anual da ANPA, tanto para os novos socios como para aqueles socios que queiran renovar a súa participación un ano máis.  O prazo iniciarase o 15 de xuño e finalizará o 30 de setembro de 2025 .  Non se aceptarán inscricións nin pagos fóra dese prazo . Recordade que o pago da cota da ANPA é obrigatorio para aqueles alumnos que queiran beneficiarse dos descontos no menú do comedor, no plan madruga, nas actividades extraescolares da ANPA ou nas excursións, entre outras vantaxes. NOVA COTA DA ANPA Tal e como se acordou na última asamblea, este ano procédese a actualizar o prezo da cota da ANPA para axustala á situación económica actual.  A nova cota será proporcional ao número de rapaces dunha mesma familia que cursen estudios na escola no vindeiro curso. É dicir: 20  euros anuais para unha familia cun só fillo/a escolarizado nesta escola no vindeiro curso. 25 euros anuais para unha familia con 2 fillos/as esc...