Saltar ao contido principal

PREINSCRICIÓN COMEDOR CURSO 2023-2024

Queridas familias,

Ábrese o prazo para a reserva de praza para os usuarios do comedor do vindeiro curso 2023/24. Os alumnos que precisen praza para o comedor deben formalizar a súa reserva a través do formulario online que se facilita na ligazón que se atopa ao final desta páxina dentro do prazo que comeza o 20 de xuño de 2023 e remata o 30 de xuño de 2023. As solicitudes que se reciban antes ou despois deste prazo serán descartadas.

Aínda que este ano non houbo os problemas de número de prazas dispoñibles doutros anos, si que é certo que houbo xornadas que tivemos o comedor completo. Polo tanto, imos seguir coas mesmas directrices de reparto de prazas que se dispuxeron o curso anterior e que se explican a continuación.

Os alumnos que, no momento da reserva de praza, sexan usuarios do comedor e as súas familias continúen sendo socias da ANPA no vindeiro curso 2023/24, terán asegurada a súa praza para o vindeiro curso para disfrutala como máximo nas mesmas condicións (é dicir, solicita como máximo os mesmos días que tiñan reservados no curso 2022/23). Aínda así, estes alumnos deben facer igualmente a reserva a través do formulario online para que podamos contabilizalos como usuarios para o vindeiro curso. No caso de que algún de estes usuarios queira unha ampliación nos días de uso e existan máis solicitudes que prazas dispoñibles, serán considerados como usuarios novos segundo os criterios de admisión.

Se nalgún momento, algún alumno por calquera motivo decidise finalmente non acudir ao comedor e renunciar á súa reserva, debe notificalo expresamente á ANPA á maior brevidade posible para que outro alumno poida dispoñer da súa praza. En caso de non notificalo con tempo e dar comezado o servizo, ese alumno terá que abonar o custo dos menús reservados aínda que non consumidos.

No caso de alumnos que precisen usar o comedor de forma esporádica en días soltos, deberán poñerse en contacto coa ANPA cando sexa preciso o servizo para ver a dispoñibilidade de prazas e tramitar a inscrición á primeira vez. Recomendamos facelo a través do WhatsApp da ANPA e con tempo de abondo, a lo menos dous días de antelación.

A asignación definitiva de prazas notificarase de forma individual a cada alumno en setembro, antes do comezo do curso escolar. En caso de non haber problema de prazas, farase unha notificación colectiva e pública a través do blog da ANPA.

MOI IMPORTANTE: O envío do formulario de reserva de praza NON supón a asignación directa nin asegura a dispoñibilidade de praza para o alumno. A confirmación de asignación de praza será comunicada por parte da ANPA en setembro, antes do comezo do curso escolar. Os alumnos que non teñan praza dispoñible, serán integrados na lista de espera por orden de solicitude. Ademais, recordade que todos os usuarios do comedor deben ser socios da ANPA e estar ao día do pago da cota da ANPA do curso correspondente para poder beneficiarse do prezo reducido do menú (prazo máximo de pago da cota da ANPA antes de finais de setembro 2023).


CRITERIOS DE ADMISIÓN PARA USUARIOS NOVOS DO COMEDOR

Cando existan máis solicitudes que prazas dispoñibles, a admisión dos usuarios realizarase segundo a seguinte orde de preferencia:

1.       A solicitude de reserva de praza para o comedor para o vindeiro curso foi enviada dentro do prazo temporal asignado.

2.       A familia do alumno solicitante debe ser socia da ANPA e estar ao día dos pagos da cota da ANPA para que a solicitude de reserva sexa valida. Isto implica que deberá satisfacer o pago da cota da ANPA do curso 2023/24 antes de final de setembro de 2023.

3.       O alumno solicitante foi usuario do comedor escolar no curso anterior e solicita, como máximo, os mesmos días dos que era usuario do comedor no curso anterior.

4.       O alumno solicitante ten irmán/s usuario/s do servizo de comedor durante este mesmo curso.

5.       O alumno solicitante estivo en lista de espera para o comedor no curso anterior.

6.       O alumno solicitante require unha praza de servizo continuo de 5 días (de luns a venres) de forma fixa tódalas semanas (non de forma alterna). Estes usuarios, denominados usuarios continuos, terán prioridade fronte os descontinuos. Para os alumnos solicitantes de prazas descontinuas, a prioridade establecerase en función do numero de días solicitados, de maior a menor.

7.       O alumno solicitante é usuario ademais do servizo de madrugadores.

A orde de admisión decidirse aplicando con carácter sucesivo os anteriores criterios e, se fose necesario desempatar, empregarase a orde de recepción de solicitudes (fixándonos na data e hora na que se recibiu a preinscrición). A finalidade ultima é asignar o maior número de prazas de comedor aos usuarios solicitantes para facer o uso mais optimizado posible do comedor. 

 

INFORMACIÓN DO SERVIZO

O servizo de comedor se ofrecerá de 14:15 a 16:15, pola empresa AdrimialFood S.L. O horario de recollida dos alumnos empeza ás 15:30 e remata ás 16:15. Non se pode recoller aos nenos antes nin despois desa franxa horaria.

Prezo do menú normal durante o curso pasado:

o   Socios: 4,50€.

o   Non socios: 5,50€.

Prezo dos menús especiais (celíacos, dieta branda, sen lactosa, etc.) durante o curso pasado:

o   Socios: 4,50€.

o   Non socios: 5,50€.

Estes prezos son indicativos, correspóndense cos prezos do curso pasado. O prezo depende, entre outras cousas, do número de alumnos inscritos no comedor e do ratio Infantil vs. Primaria. O prezo será confirmado polo servizo do comedor en setembro. En caso de haber algún cambio, a ANPA o comunicará polas canles habituais.

A empresa que realiza o servizo de comedor se porá en contacto con vos para tramitar o pago do servizo. Tralo envío do formulario online de inscrición, a ANPA facilitarálles os vosos datos de contacto e os datos da reserva facilitados neste formulario (nome, teléfono, email, nome do alumno, curso académico que fai o alumno, días da reserva). É posible que isto teña lugar unha vez comezado o curso escolar e non antes.

 

NORMAS DO COMEDOR

Están publicadas na seguinte ligazón:

https://anpamestrevalverdemayo.blogspot.com/2023/09/novas-normas-para-o-comedor-2023-2024.html 

 

LIGAZÓN PARA A PREINSCRICIÓN NO COMEDOR

Para acceder ao formulario é preciso clikar aquí:

 Fai click aquí

É preciso cubrir un formulario por cada neno que se vaia a preinscribir. Non é posible facer un só formulario para dous irmáns, por exemplo. Non se aceptan inscricións que non sexan a través deste formulario online, é dicir, non se aceptan formularios por escrito ou por email.

Publicacións populares deste blog

INSCRICIÓN EXTRAESCOLARES CURSO 2024/25

Queridas familias, Ábrese o prazo para a reserva de praza para as as actividades extraescolares do vindeiro curso 2024/2025.  Os alumnos que precisen praza deben formalizar a súa reserva a través do formulario online que se facilita na ligazón que se atopa ao final desta páxina  dentro do prazo que comeza o 17 de xuño e remata o 15 de setembro de 2024 . As solicitudes que se reciban antes ou despois deste prazo serán descartadas. A continuación pode verse a oferta de actividades extraescolares que se ofertan para o vindeiro curso: As actividades poderán realizarse no caso de acadar a cota mínima necesaria para cada unha, que ten de ser de 10 alumnos ou alumnas como norma xeral. No caso de superar o grupo mínimo, a organización da actividade arrincará tralo peche do periódo de inscrición, coa creación dun grupo de WhatsApp específico para cada unha, onde se facilitarán as instruccións pertinentes.  As actividades darán comezo o martes 1 de outubro de 2024. RESPONSABLE PRES...

INSCRICIÓN AULA MADRUGA E COMEDOR FÓRA DE PRAZO

As familias que queiran inscribir aos seus fillos/as no comedor ou na aula madruga unha vez rematado o prazo de inscrición, deberán cubrir os seguintes documentos e envialos por correo electrónico ás empresas que prestan o servizo  e á escola ( ceip.mestre.valverde@edu.xunta.gal ) Formulario de inscrición PLAN MADRUGA orecreoanimacion.galicia@gmail.com Formulario de inscrición COMEDOR adrimialfood@gmail.com

NOVA COTA DA ANPA, COTA DE MATERIAL E INSCRICIÓN DE NOVOS SOCIOS PARA O CURSO 2024-25

Queridas familias, Ábrese o prazo para o pago da cota anual da ANPA, tanto para os novos socios como para aqueles socios que queiran renovar a súa participación un ano máis.  O prazo iniciarase o 17 de xuño e finalizará o 30 de setembro de 2024 .  Non se aceptarán inscricións nin pagos fóra dese prazo . Recordade que o pago da cota da ANPA é obrigatorio para aqueles alumnos que queiran beneficiarse dos descontos no menú do comedor, no plan madruga, nas actividades extraescolares da ANPA ou nas excursións, entre outras vantaxes. NOVA COTA DA ANPA Tal e como se acordou na última asamblea, este ano procédese a actualizar o prezo da cota da ANPA para axustala á situación económica actual.  A nova cota será proporcional ao número de rapaces dunha mesma familia que cursen estudios na escola no vindeiro curso. É dicir: 20  euros anuais para unha familia cun só fillo/a escolarizado nesta escola no vindeiro curso. 25 euros anuais para unha familia con 2 fillos/as escolarizado...